🎗️ מאה ימים לשבי החטופים שלנו יום ראשון 14.1 כל המדינה יוצאת מהבית לכיכר החטופים לצרוח לשובם

סרט הזמנה לאירועי חברה MEMO באנימציה

סרט הזמנה לאירועי חברה דוגמאות

סטודיו אבועגלה מפיק סרט הזמנה לאירועי חברה ואירגונים שרוצים להשקיע

סרטוני ההזמנה נשלחים במייל או בוואצאפ לאורחים ויוצרים ציפייה! אנחנו מפיקים בנוסף גם סרטוי פרידה מהמנכ"ל, סרט לעובדים המצטיינים, סרט לאירוע חברה, סרט האנימציה שלנו ישדרגו את החוויה שאתם נותנים ללקוחותיכם ולעובדים שלכם. את הרעיון והתסריטים לרב אנחנו כותבים לאחר סיעור מוחות בינינו לבין מחלקת הקריאטיב שלכם. אנחנו עובדים לא מעט עם ארגונים וחברות אך תמיד נהיה בקשר מול איש קשר אחד קבוע ובעל דעה על מנת ליצור תקשורת רציפה חיונית ונטולת דאגות לכל הצדדים. היתרון בעבודה מול נוית שהיא עובדת כמו סופה, הכל מתקתק כמו שעון ולעבודה על הסרט תמיד יש מספר שלבים כך שאין מצב שהלקוח מקבל מוצר מוגמר ומתאכזב, כל שלב עובר את אישור הלקוח וכך ממשיכים לשלב הבא עד המוצר המוגמר.

מה אורך סרט הזמנה לאירוע חברה?

אורך סרט הזמנה MEMO לאירוע יהיה קצר וקולע ולרוב לא יעבור את ה30/40 שניות לעומת סרטון שמוקרן באירוע חברה שיכול להגיע לדקה וגם לשתי דקות

סרט הזמנה באירוע חברה MEMO 

יכול להיות משולב סאונד דיבוב ותמונות, אנחנו ניצור אותו בהתאם לאווירה ולקונספט האירוע שלכם! 

מצגת לאירוע חברה

תקועים עם המון חומרים אבל אין לכם זמן להכין מזה משהו יצירתי? ערימות של תמונות המשרד בידכם והכל תקוע בטלפונים הניידים? מאוד פשוט! אתם מעבירים לנו חומרים ומאפיינים לנו את אופי המצגת ואנחנו מכינים מזה אחלה מצגת מרגשת על עובדי החברה ועל העסק שלכם להקרנה באירוע או לשליחה לעובדים למייל. כמו כן אנחנו יוצרים גם סרטי ברכה לחגים לשליחה במייל  ובוואצאפ ויכולים ליצור לכם גם עיצוב גרפי של ברכות לאירועים והזמנות סטטיות כהזמנות לאירוע.

אנחנו מאוד יצירתיים וכל אירוע שיש לכם בחברה נדע איך "להדליק" את המוזמנים והעובדים  לכם  ולהתרגש לקראתו.

מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל הצעת מחיר עבור ההזמנה שלכם!

Call Now Button