סרט תדמית

סרט תדמית חשוב לכל עסק מתחיל או מתקדם, בסטודיו אבועגלה עובדים עם השראה!

דרך סרט תדמית ניתן להציג את התכנים של העסק, להעביר מסרים בצורה ברורה ויצירתית

בזכות סרט תדמית טוב יותר קל להסביר מה השרות שנותן בית העסק והתועלות שלו עבור הלקוח. 

ישנם המון סוגים של סרטוני תדמית- וידאו, אנימציה, מסך לבן, הנפשה קלאסית ועוד

בסטודיו אבועגלה אנו מתמחים בהפקת סרט תדמית באנימציה! אנחנו מומחים בזה ועוסקים בזה למעלה מ 13 שנה

 נוית האנימטורית תמיד חושבת מחוץ לקופסא ומצליחה לעורר עניין והתפעלות דרך סרטי התדמית שהיא יוצרת,

 זאת בזכות תהליך ארוך ומחושב שהיא עורכת מול הלקוח .

הפקת סרט תדמית מתחילה בתהליך לא קצר שאנו עוברים עם הלקוחות שלנו.

כאשר בתחילתו הלקוח עונה על שאלות בסיסיות על העסק שלו, קהל היעד, המסר בסרט ועוד שאלות

 אשר ממקדות אותנו על המסרים והמטרות של העסק/ מוצר או מה שנמכר דרך הסרט אגב זה נכון גם לסרטי הסברה. 

מענה על שאלות  בהחלט עוזר  לנו להבין את התמונה הכללית ולכתוב תסריט מדויק מצחיק מרגש מקורי כשבסיומו הנעה לפעולה .

קהל היעד של סרט התדמית- הכי חשוב לשאול!  

 אנו מבקשים לדעת מי קהל היעד של הלקוח על מנת לאפיין ולהבין אילו דמויות לאייר באיזה גיל הם, 

מאיזו אוכלוסיה או מדינה- זהות הדמויות מאוד חשובה להעברת המסרים ישנם סרטים בהם אנו משתמשים בחיות

 או חפצים כגיבורים מרכזיים בעלילה וזה אפילו מגיע לקהל יעד רחב יותר ומבטיח לתפוס את ריכוז הצופה בהם כמעט פי שתיים מסרט רגיל.

שיעזור ללקוחות להסביר יותר טוב מה מיוחד בהן שאין באחרים.בואו נאמר שקהל יעד עסקי

 ידרוש דמויות בעלות סמכותיות, מבוססות, משדרות אמינות וחריצות וקהל יעד של ילדים

 ידרוש עיצוב דמויות יותר מתוקות צעירות צבעוניות ותמימות.

שלבי העבודה של סרט תדמית ארוכים ברוב המקרים ולכן חשוב לפנות לאנימטור לפחות חודש חודשיים

 לפני דדליין לרוב הלקוחות אין תסריט וגם אם יש להם אחד כזה הוא כתוב בצורה מסורבלת, 

ארוכה ומורכבת להנפשה כך שברוב המקרים הוא עובר את התקציב שהם חלמו עליו. המומחיות שלנו

 זה להביא את הרעיונות של הלקוח לתקציב ודדליין שפויים לנו ולכיס של הלקוח.קראו קצת על תמחור סרט אנימציה.

אורך סרט תדמית

אזה תלוי בתוכן , אורך סרט תדמית יכול להיות דקה וגם 2 דקות כאשר הזמן האידיאלי עומד על דקה וחצי גג היום 

לאנשים יש הפרעת קשב אחת גדולה, יש המון גירויים באינטרנט והזמן קצר מידי ולכן חשוב

 להעביר את המסרים החשובים כבר על ההתחלה של הסרטון, ב 30 שניות הראשונות. 

סרט תדמית משולב הסברה יכול להגיע ל2 דקות אבל סרטון תדמית קצר וקולע מומלץ שיהיה קצר מזה.

צפו בסרט תדמית משולב הסברה שהפקנו לחברת השתלבות במעברים- הכנו ללקוח 2 גרסאות. 

גרסא ארוכה- 2 דקות ואחת קצרה לוואצאפ ולאינסטוש של 30 שניות סרטון התדמית 

יושב באתר החברה בקטגורית "צו ראשון" השתלבות במעברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email