סרט ויראלי באנימציה שיווק ויראלי

מהו סרט ויראלי ושיווק ויראלי?

שיווק ויראלי הוא אסטרטגיה עסקית המשתמשת ברשתות חברתיות קיימות כדי לקדם מוצר כלשהו, אפליקציה וכו'. 

שמו מתייחס לכמה צרכנים יפיצו את המידע ששלו ברשתות החברתיות שלהם, ממש כמו שווירוס רגיל מתפשט בין אדם לאדם.

סרט ויראלי בדרך כלל מספק את הקהל שלו עם משהו בעל ערך בחינם. 

זה יכול להיות משהו כגון סרטון וידאו מעניין או סרט אנימציה מצחיק לא משנה מה תוכנו הוויראלי, 

הוא חייב לעודד אנשים לחלוק עם אחרים כדי שאנשים רבים ככל האפשר ייחשפו לו.

איזה עסק צריך סרט ויראלי?

סרט ויראלי יעיל ככלי שיווק עצמאי או כחלק מקמפיין גדול יותר המשתמש בסוגים שונים של שיווק. 

סרטון ויראלי יכול להיות אטרקטיבי במיוחד לעסקים או חברות קטנות כי שיווק ויראלי יכול להיות חלופה זולה יותר לאלטרנטיבות שיווק מסורתיות 

( רדיו, עיתון, פרסומות לטלוויזיה וכו') למשל חברת קוקה קולה למשל, יכולה ליצור וידאו באינטרנט אשר מראה אדם ששותה קולה לפני צניחה חופשית ממטוס

 ואז הוא לא נוחת למטה אלא בגלל הגזים ממשיך לעופף! אם הווידאו יראה אמתי, זה עשוי לעודד אנשים שרואים את זה לחלוק אותו עם אחרים. 

אחרי שהוידאו יקבל מספיק צפיות, החברה יכולה לחשוף את מטרתו האמתית,לשכנע את צופיה כדי לחפש את מידע נוסף על המשקה !

שיווק ויראלי משמש לעתים קרובות בשילוב עם שיטות אחרות של שיווק, כגון במקרה של פרויקט המכשפה מבלייר. 

באז  גדול נוצר על הסיפור עצמו הרבה לפני שההפקה שחררה פרסומות, קדימונים, פוסטרים, וצורות אחרות של שיווק מסורתי.

 זה גרם לאנשים רבים לדבר על הסרט עוד לפני שהוכרז רשמית לציבור.

תוכן לא חייב להיות חשאי כדי להיות ויראלי. תוכלו לראות זאת המון במערכת הבחירות בישראל בשנת 2015, 

המון מועמדים פוליטיים משתמשים בקמפיינים וויראליים כדי ליצור באז כנגד מועמד אחר ומשתמשים גם בסרטוני אנימציה וגם בסרטוני וידאו לשם כך.

סרטון ויראלי באנימציה יכול לשבור את התבנית של תקשורת ארגונית קונבנציונלית שיכולה להיות מסובכת או מורכבת להסברה, 

באמצעות סרט ויראלי ,אנימציות ותוכן הומוריסטי או מסקרן, אפשר להגיע לקהל יעד יותר רחב ולספר את הסיפור שלך בצורה יותר מעניינת.

המון סרטוני אנימציה מצחיקים רצים ברשת וסוחפים אליהם אלפי גולשים וגם בוואצאפ אותם גולשים משתפים סרטונים שגרמו להם לחייך,

 כשהסרט טוב מעניין או מצחיק, יש רצון יותר גדול לשתף ולשלוח לכמה שיותר אנשים.

סרטון ויראלי בדר"כ לא מסגיר את המפרסם שלו בהתחלה, בסיומו ניתן לעשות הפנייה לפעולה- לאתר או לעמוד נחיתה של בית העסק, 

אבל מומלץ לתת לו לרוץ ברשת ורק אז לגלות את הפואנטה שלו – שוב זה לא נכון לכל בית עסק, 

תלוי אם עומד קמפיין גדול מאחוריו או לא.לעתים ניתן להזמין רק סרטון אנימציה ויראלי אחד שיפיץ מוצר בסיומו בהפנייה קלה לפעולה כגון

 לינק לאתר או לעמוד מכירה כלשהו ואז להפיץ ולקדם אותו ברשתות חברתיות ככל הניתן ( גם בפרסום ממוקד)

בסטודיו אבועגלה תוכלו לקבל סיוע בהפקת סרטון ויראלי משלב הקונספט ועד שלב הביצוע 

אנחנו נדע להתאים לכם תסריט שיקלע לקהל היעד אליו תרצו לפנות ואף נלווה אתכם בתהליך הקידום של הסרטון

 בעזרתם של המקדמים המוכשרים איתם אנו עובדים כשצריך לתת בראש !

  

המלצות ומכתבי תודה לקוחות עסקיים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email