אסטרטגיה דיגיטלית לעסקים סטודיו אבועגלה

למה מי מת? שיווק באינטרנט יישאר לנצח!

באין ספור מאמרים ברחבי הרשת כולה, מומחי SEO מתחבטים בשאלה מעניינת. 

היא לא נוגעת למספר הלינקים האופטימלי, למשמעות של מילות מפתח בתגי מאטה אחרי עדכוני האלגוריתם פינגווין ופנדה,

 אפילו לא לצפיפות הנכונה בתוכן. אם נבהלתם מחלק מהמושגים, שנשמעים לכם כמו סינית, השאלה שמעסיקה אותם תישמע לכם עוד יותר לא הגיונית:

 
המומחים לא מבינים למה אנשים עדיין משלמים בעבור SEO. זה קצת הזוי כשחושבים על זה: 
שמענו על אנשים שאומרים שהמקצוע שלהם כבר לא נצרך בשוק – כי לא קונים מהם – אבל אנשים שלא מבינים למה קונים את המוצר שהם מספקים?
 איפה נשמעו דברים כאלו, ומי הלקוחות המטומטמים שמשלמים בעבור משהו שהספק לא מבין למה הם קונים?

לא שמעתם שהדבר החם הבא בפרסום ברשת – הוא כבר לא?

זה לא שיעור בקורס להתנהגות צרכנים. האמת היא, שהמון זמן כבר אומרים ש-SEO מת. שלא צריך אותו, 

שאין סיבה להזמין אותו ושהוא כבר לא עובד כמו פעם. שזה לא יעיל ולא מחזיר את ההשקעה אפילו בטווח ארוך. 

למען האמת, אומרים את זה כבר מאז שה-SEO קיים. אומרים את זה על עוד שירותי שיווק באינטרנט: שיווק דרך המייל, קידום ממומן באדוורדס, 

שיווק בפייסבוק – כל אלו הוכחו בשנה האחרונה כלא-יעילים ולא מחזירים את ההשקעה. אז למה עדיין משלמים עליהם?

כנראה כי אנשים קונים את מה שאומרים להם. הבעיה היא, שהשוק מתפתח מהר יותר מהצרכנים. עד שהם שומעים שקידום אורגני זה הדבר החם הבא, 

הוא כבר הופך קר כקרח. כך גם לגבי העולם של הרשתות החברתיות ופלטפורמות הפרסום בתשלום. עד שמשהו מספיק להפיץ את עצמו בשיטת מפה לאוזן, 

השמועה כבר לא רלוונטית. אבל יש גם יותר מזה:

יש אנשים שקידום אורגני תפור עליהם, ומנוע החיפוש רק מחכה לקלוט את התוכן שהם ישדרו לרחבי האינטרנט. 

כמו שמבטיחים בפרסומות: זרם של "המרות", כלומר, לקוחות משלמים – לא יפסיק לזרום דרך המכשיר.

 מצד שני יש אנשים שלא יצליחו לנצח את התחרות על מילות החיפוש, לא משנה כמה הם יילחמו. יש אנשים שהקהל מטורף מרוב כמיהה לידע שלהם בפייסבוק

 ויש אנשים שלא ילך להם. הכל לפי העסק, התקציב, הצורה – ושדה הקרב. אמרנו שדה קרב?

 

מלחמה דיגיטלית – אסטרטגיה דיגיטלית!

ממש ככה. מלחמה, כמו מלחמה – לא מאפשרת להשאיר חורים פתוחים. הדבר הכי חשוב הוא שתדעו את האויב, שתדעו את תוואי השטח, 

שתדעו את עצמכם. אנשים לא מבינים למה הם קונים משהו מבלי לדעת שהוא מת כבר ממזמן. שמוכרים להם לוקשים. התשובה לכך היא,

 כי הם לא יודעים. לא כולם מבינים בלינקים, מילות מפתח ותוכן – לכן הם משלמים למישהו שיעשה את זה.

אז לפני הכל, אסטרטגיה דיגיטלית היא המילה החמה שצריכה לעבור מפה לאוזן. תוכנית פעולה ברורה, שנשארת איתכם לאורך כל הדרך. 

תשובות לשאלות כמו: כמה תקציב יש לכם? מה היעדים שלכם – העסקיים והשיווקיים? איזה מדדים מעניינים אתכם?  

כל זאת ועוד – הכול במטרה שבסוף החודש יהיה לכם מה לאכול, ואולי גם קצת לחסוך ליום סגריר.

מומחה אסטרטגיה דיגיטלית שולט בכל כלי המלחמה – הממומנים והאורגניים, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות – והוא מבין את האינטרנט

 בהסתכלות מקיפה ושיווקית עם שנים של ניסיון בתחום. בדרך כלל איש כזה ידע לתת פיתרון לכל תקציב ולכל אתגר. 

הוא רואה לנגד עיניו מטרות ויעדים ויודע להביא אתכם למקום שנכון לכם, וזאת בניגוד לאנשים שיגידו לכם שהם הכי טובים בשביל מה שאתם חושבים שהוא נכון.

 

לייעוץ או הצעת מחיר מלאו פרטים ונחזור אליכם במהירות האור:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email