🎗️ מאה ימים לשבי החטופים שלנו יום ראשון 14.1 כל המדינה יוצאת מהבית לכיכר החטופים לצרוח לשובם

סרט חתונה באנימציה

מתנה קריאטיבית ויצירתית לנצח.

סטודיו אבועגלה מפיק סרטונים עלילתיים ומצגות משולבות אנימציות, אפילו סרטוני הזמנה באנימציה והכל בכיכובם של הזוג מונפש ומאויר, כאשר התוכן עוסק בהם.

מול סרטונים כאילו אף אחד לא יכול להישאר אדיש! כבר היו לנו משפחות מיואשות שלא מצאו משהו מקורי לאירוע החשוב הזה זמן או כוח ליצור מצגת וסרטונים בעצמם. מה גם שרמת הריגוש באירועים עלתה כמה מדרגות, כולם רוצים את מלוא תשומת הלב של האורחים ולהשאיר חותם, יש את אילו שמשקיעים במופע ראווה ,להקה, הקלטת שיר באולפן,  ויש את אילו שמשקיעים מעט אטרקציות והאירוע שלהם לא גדול ומוגזם אלא קטן ואיכותי, אגב אילו הלקוחות האהובים עלינו, כיוון שהם מעריכים אמנות ומעריכים את התוצר המוגמר, נותנים לו מקום של כבוד בעת האירוע והאמת? זה מושך כ"כ הרבה אש שכל הצופים בו נותרים המומים מול המסך כולל החתן והכלה.

קראו עוד איזה סוגים של מוצרים יש לנו לחתונה

אז למה סרט חתונה בכלל ולמה סרט אנימציה?

דרך סרטון קל להביע את הסיפור של הזוג בצורה מגניבה או הומוריסטית מרגשת וסוחפת, אם זה סיפור ההיכרות שלהם, יודעים כמה סיפורים הזויים שמענו? אחרי 500 סרטים אנחנו בטוחים שראינו ושמענו כבר הכל וכל פעם מחדש נוית מופתעת לשמוע עוד סיפורי היכרות מרתקים מצחיקים מביכים ומה לא, אז לא לפתוח עם זה סרט? השתגעתם? שלא נדבר על יחסי הכוחות בבית בין בני הזוג. אנחנו אוהבים להכניס לתסריטים שלנו פילפל ותמיד נשאל ונחפש את הפרטים הכי פיקנטיים על הזוג, תחשבו איזה כיף זה לשמוע מאנשים שצפו בסרטים שלנו ,שבזכות הסרט הם גילו המון דברים על הזוג או גיבור האירוע שלא ידעו קודם!

אפילו ההורים כשהם באים למפגש מולנו עם החברים של הזוג נותרים פעורי פה מול האינפורמציה שהצעירים זורקים אל חלל האוויר ותמיד מופתעים לגלות שהם לא יודעים הרבה על הילדים שלהם…בסרט לחתונה במיוחד אם הוא באנימציה ניתן לציין המון דברים שבווידאו הם קצת רגישים, להקצין את הדברים, להגשים חלומות שבלתי אפשרי להמחיש ווידאו להנפיש את החיה של בני הזוג- שזה החלק האהוב עלינו בכלל כל נושא האנשת חפצים וחיות אהובה עלינו במיוחד.

מכירים ניל וגלי? מהיום הראשון שהפקנו סרטים הנפשנו חפצים: לא נשכח את המזגן המצונן, מכונת הכביסה הסחוטה מעייפות, שואב האבק הפולני המקטר, עציץ הנענע רווי המים ועוד . חיות הבית תופסות תפקידי משנה מכובדים אצלינו בסרטים, לפעמים הם מנחות ממש את העלילה ומשמשות כקרייני רקע וכמה מצחיק זה יוצא!

אין ספק סרט אנימציה זה קליפ לחתונה מקורי שנשאר לכל החיים, נותן נפח לדמויות , מגשים להם חלום, נותן לחיות הבית במידה ויש מקום מרכזי בעלילה, יוצא מהחוקיות של המימד הפיזי ומשאיר חותמו על כל מי שצופה בסרט

ראו דוגמאות לסרטי הצעת נישואין באנימציה

כך שאם אתם מחפשים רעיונות לקליפ חתונה, חתונת זהב, חתונת כסף, מתנה מקורית לתת ולהעניק לבני המשפחה או החברים שלכם , מתנת נישואין ואפילו אם אתם הזוג שרוצה להפתיע באירוע שלו אטרקציה מקורית פנו אלינו ואנו מבטיחים שנעניק לכם את המתנה המצוירת של החיים שלכם!

מומלץ לבוא בדדליין של חודשיים ומעלה לפני אירוע כיוון שהמלאכה מרובה והתהליך ארוך ועל מנת שנוכל להפיק לכם את הסרטון העלילתי באורך המלא, יש לתת לנו את זמן העבודה ( וזמן שווה כסף, כך שאם תפנו אלינו חצי שנה מראש, בהחלט הצעת המחיר תהיה אטרקטיבית מעט יותר)

 לינק- עוד איזה סוגים של מוצרים יש לנו לחתונה

 לינק- עוד על הזמנות חתונה באנימציה והזמנות מאוירות

 לינק-  לסרטי הצעת נישואין באנימציה

 לינק- קראו עוד על תהליך עבודה באנימציה לחתונה

סרטי החתונה המצוירים שהפקנו לאחרונה

מאיפה מתחילים אם אנחנו מעוניינים בסרט חתונה?
 🔸אנחנו שולחים לכם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת ואיתה שלבי העבודה למייל.

🔸 נקבע אתכם פגישת עבודה משותפת בתל אביב-סיעור מוחות ותחקיר מדליק על הזוג.

🔸חוזרים הביתה ועוקבים אחרי המיילים שלנו-לשם נשלח לכם בכל פעם הפתעה אחרת.

🔸 בשלב ראשון אנו נאייר את הזוג ולאחר מכן את הגוף ונשלח לכם לאישור ותיקונים.

🔸בהמשך נשלח לכם תסריט מקצועי מבוסס על כל מה שדיברנו בפגישת ההכרות שיכיל את סיפור השניים ויציג כל אחד מהם כאינדיבידואל.

🔸לאחר אישור התסריט תתחיל העבודה על שאר האיורים (תסריט לוקח 40% מהזמן שלנו על יצירת הסרט ועל כן יש להתאזר בסבלנות עד שמקבלים אותו)

🔸נקבע שעת הקלטה באולפן בתל אביב ונקליט דיבובים, יתכן וניעזר בכם לכך.

🔸בשלב הבא  חיבור כל החלקים למקשה אחת מדליקה ומקורית! פה האנימטורית יורדת למחתרת ומחברת את כל החלקים יחד ליצירה אחת שלמה ומשעשעת.

 

⚡️איך מקרינים את הסרט?

אתם תקבלו מאתנו קובץ 4MP ועליו יהיה קובץ הסרט.יש לברר מול האולם מסך וסאונד שבלעדיהם, לא יראו את היצירה שלנו! יש לוודא מי מקרין ואחראי על הסרט באירוע ולדאוג לברר שיש מסכים ראויים ועובדים במקום עצמו והסאונד נשמע טוב וברור.

 

 ⚡️וואו זה נשמע לי מושלם! איך תנאי התשלום?

40%  מקדמה והיתרה ביום סיום העבודה על הסרט,אותו מקבלים כשבוע לפני הדדליין (תלוי מתי באים אלינו לפני כמובן) ניתן לשלם באשראי / ביט/ העברה בנקאית/ צ'ק .

איזה סוגים של מוצרים יש לכם לחתונה? 

 🔸סרט הזמנה לחתונה באנימציה -כזה ששולחים לאורחים בוואצאפ, 

מגניב שלא שוכחים לחצו כאן כדי לראות אחד כזה

🔸 סרט הצעת נישואין באנימציה- תודו שזה מקורי וכבר עשינו גם לגבר כזה וגם שאישה הציעה סרטון מצויר שכזה. לחצו כאן כדי לראות

🔸יש מצגת משולבת אנימציות-  תמונות ומעברונים בקטעי אנימציה קלים של בני הזוג מככבים ובמקום דיבוב  יש בועיות טקסט, קריינות רקע.לחצו כאן כדי לראות

🔸ויש מצגת כזו יותר מושקעת עם קטעי אנימציה מלאים.  לחצו כאן כדי לראות

סרט הצעת נישואין מבחור לבחורה באנימציה דוגמא

עוד סרט להצעת נישואין מקסים שבמרכזו עומד כלב המשפחה

סרט הצעת נישואין מבחורה לבחור באנימציה דוגמא

סרט הזמנת חתונה באנימציה- memo דוגמא

מצגת משולבת אנימציות לחתונה דוגמא

מצגת מתקדמת לזוג משולבת קטעי אנימציה מלאים ותמונות בסיום המצגת בלבד

Call Now Button